Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. További információ
Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Mit kell tudni a kézbesítésről és a postaköltségről?

Kétféle módon juthatsz hozzá rendelésedhez:

  • Házhozszállítás futárszolgálattal
  • MPL Posta pontokon és MOL benzinkutakon

Szállítási díjainkról, a kiszállítás folyamatáról a http://www.paplanshop.hu/szallitas menüpont alatt tájékozódhatsz. A szállításból származó díjakat a webshop automatikusan számítja!

Mennyi időt kell várni a rendelés megérkezésére?

Arra törekszünk, hogy lehetőség szerint minden terméket raktárról küldjünk el Neked. Az esetek döntő többségében ez így történik, azonban előfordul, hogy valamely megrendelt termékkel kapcsolatban egyeztetnünk kell a gyártóval, ebben az esetben erről Neked értesítést küldünk. Normál esetben a következő kiszállítási idővel számolhatsz:

Házhozszállítás futárszolgálattal (Magyar Posta Logisztika): a 15 óráig leadott rendeléseket még aznap összekészítjük és a csomagokat átadjuk a futárszolgálatnak, aki kiszállítja Neked a rendelésedet. Amennyiben nem talált otthon, úgy a futár időpontot fog Veled egyeztetni.

Mi a teendő reklamációs probléma esetén?

Amennyiben nem a megfelelő terméket kaptad, nem volt megfelelő a szállítás, panaszod merül fel a szerződéssel kapcsolatban, készséggel állunk rendelkezésedre a +36 30 322 2802 telefonszámon, illetve az info@paplanshop.hu címen.

A termékkel kapcsolatos mennyiségi, minőségi észrevételed orvosoljuk, indokolt esetben a terméket kicseréljük, visszavásároljuk. A mennyiségi reklamációt a termék átvételekor tudunk elfogadni! A termék minőségével kapcsolatos reklamációd bejelentésére 30 naptári nap áll rendelkezésedre. A pénzvisszafizetés feltétele a vásárláskor kapott eredeti számla visszajuttatása. A garancia nem terjed ki az erőszakos ráhatásból, illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő sérülésre.

Garancia van?

Nem tetszik a termék, amit kaptál? Nem erre gondoltál, mikor megrendelted? Elégedettséged érdekében 15 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk minden a PaplanShop.hu weboldalon vásárolt termékünkre. Keresd vevőszolgálatunkat a http://www.paplanshop.hu/kapcsolat_10 menüpontra kattintva.

Nem kaptam meg egy rendelt tételt. Mit tegyek?

Ebben az esetben jelezd a lehető leghamarabb e-mailben az info@paplanshop.hu címen, vagy hívj minket a +36 30 322 2802 telefonszámon, munkanapokon 8 - 16 óráig.

Rendelhetek e-mailben vagy telefonon is?

Természetesen rendelésedet leadhatod az alábbi elérhetőségeken is:
E-mail:  info@paplanshop.hu
Tel.: +36 30 322 2802